I´m not going to play that neck game anymore, it´s not worth it!

     Dagen idag har varit mycket långt och händelserik. Den började på Hornstull där jag och vänner hade ett möte med vår professionella jury. Björn Kjellman är en av de utvalda, han är min absoluta favorit!    Mycket planering inför vår stora filmfestival som har premiär snart, det tar all ens tid och energi just nu känns det som. Jag som är sjuk får ingen lugn stund.     Efter det långa mötet så blev det käk och några kalla afterwork på Snaps uteservering med folket. Underbart att sitta där när solen skiner och plusgraderna kommer smygandes! We like.

Dagen idag har varit mycket långt och händelserik. Den började på Hornstull där jag och vänner hade ett möte med vår professionella jury. Björn Kjellman är en av de utvalda som medverkar i juryn och han är min absoluta favorit!

Mycket planering inför vår stora filmfestival som har premiär snart, det tar all ens tid och energi just nu känns det som. Jag som är sjuk får ingen lugn stund.

Efter det långa mötet så blev det käk och några kalla afterwork på Snaps uteservering med folket. Underbart att sitta där när solen skiner och plusgraderna kommer smygandes! I like, we like.



Take care, yeo!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0